lørdag 15. oktober 2011

En veldig forsinket oktoberutfordring!

Men nå kommer den iallefall! 

Denne måneden skal du la deg inspirere av været og årstiden!


Og utfordringen er Mix and Match! 

Altså, du skal sy TO plagg i ett antrekk som skal høre sammen. 
Bukse og genser? 
Lue og jakke? 
Bukse og lue? 

Eller en helt annen kombinasjon?

Vær kreativ og lykke til!

Du kan legge inn bidrag til den 10. Noveber kl 18:00

Og denne gangen blir det maks 2 bidrag pr. person. 

Og blir det mange bidrag, sånn som sist, vil det bli plukket ut 10 stykker som går videre til avstemmingen. 

Når du er ferdig så legger du inn ditt bidrag i linkingsverktøyet nederst i dette innlegget.


Og husk at denne gangen kjemper dere om et gavekort/rabattkode fra Sysiden/Tonje Brodering på hele 1000 ( ettusen!! ) KRONER! 




9 kommentarer:

  1. Morsom utfordring ifht Mix og Match kombinert med været og årstiden, og to plagg.

    SvarSlett
  2. Så artig utfordring! Denne må jeg bli med på:)

    SvarSlett
  3. så moro! :) denne må eg prøve og bli med på! :)

    SvarSlett
  4. Morsom utfordring, blir spennede å se bidragene denne gangen også!

    SvarSlett
  5. DA er mitt første bidrag levert!

    SvarSlett
  6. Jeg blir nok ikke med denne gangen, men jeg linker bloggen til lista mi, for dette vil jeg følge med på. Kanskje det kommer en utfordring eller to eller flere som jeg kan bli med på etterhvert. Artig blogg med mye fint uansett! Hilsen Siri:-)

    SvarSlett
  7. Hei
    Vil gjerne legge til et bidrag til, men blir satt tilbake til siden når jeg prøver å registrere. Er det bare et bidrag hver?

    SvarSlett
  8. Da gikk det bra, fikk lagt inn et bidrag til. Flotte premier her så dette er morro å være med på :-)

    SvarSlett
  9. Første bilde og blogg er feil fint hvis du kan slette den slik at det bare er et bidrag fra meg :)

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.